fredag 1 juli 2011

Bvc idag!

Ja idag har vi bvc tid.. ska bli spännande men stackarn ska få sin 3 månaders spruta, det skär i hjärtat när de skriker så inte att jag blir helt förstörd men det gör ändå ont men jag vet att de måste ha den... Arvid sitter just nu i babysittern och Svea tittar på pippi, vi ska ge oss av strax. hade hoppats på att leveransen med DHL skulle kommit innan men icke!
Så får lov att sätta en lapp på dörren, sen vet jag inte riktigt vad som ska hända idag.. vädret är bättre så hoppas på gladare barn, värmen är ansträngande för dom.
Svea hostade inatt igen :/ skit... men det gick la över det med.. hoppas på snart ;)
Jimmy var hemma och vände inatt för att sedan åka å jobba igen.. men i helgen ska han nog vara hemma *kors i taket* planeringen inför dopet är i fullgång! Har lite saker jag skulle behöva komma iväg och köpa.. kanske beställa på nätet?!
Måste även handla idag.. maten lyser med sin frånvaro i kylskåpet. idag inväntar jag även ett viktigt samtal! Hoppas på att de kommer snart. Helst ett samtal till så är jag nöjd sen men vi får se vad som händer! :D Ha en bra dag dags å fixa till oss här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar