lördag 28 juni 2014

Att göra karriär

Ja de är den stora frågan i livet just nu. Jag har numera fyra underbara barn som förgyller mitt liv och vill ha ett mål i livet, en karriär.
Jag gick barn och fritid på gymnasiet, inte världens bästa start men kul hade vi, en känslomässig berg och dalbana skulle jag nog beskriva de som ;-)
Sedan läste jag upp undersköterske kursen på distans. Så jag är även uska då ;) MEN jag vill ta mig vidare, göra mer och göra annat.
Jag skulle vilja utvecklas och sättas på prov, utvecklas som människa.
Jag vill jobba med människor i någon form, eller utomlands spelar ingen roll. Både jag och Jimmy är flexibla ;) Jimmy är nog mest flexibel :-P

Men sen bromsas något inom mig att flytta iväg för långt, jag vill inte jobba dygnet runt utan lagom gärna lite hemifrån så jag kan vara med barnen så mycket som möjligt. Eller periodvis. Typ jobba två ledig tre eller så....
Eller jobba med något som jag verkligen brinner för som med djur, säkerhet, skidor, ridning m.m.

Skulle kunna tänka mig å studera, men då är de bra om man vet vad man vill bli ;-)

Har du detta jobb till mig? Står du i samma vägskäl? Vore kul att bolla idéer med någon  i samma sits.. tveka inte att höra av dig :)

1 kommentar: