måndag 16 juni 2014

2 borta & 2 hemma

Idag har vi fixat runt här, gjort klart bokföringen på företaget, ringt en massa samtal, å hör å häpna så har jag faktiskt beställt tre kransar till midsommarafton!
Tio plus poäng till mig, för att ligga lite före. Skönt att man lyckas ibland.
Planterade de sista blommorna och vattnat.
Kört Freja till mormor och mostrar, glad tjej som titta på Pippi och alla djur.
Arvid lämnade vi hemma hos morfar, och vi fick inte ens följa med in ;-) han kan faktiskt gå in själv.
Så de är bara jag, Svea och Tyra hemma, snart är frost slut så vi ska lägga oss för imorgon är de många sysslor på listan.  ^^
Jimmy jobbar å fick börja tidigare... så blev tjejligan kvar hemma. Härligt! Men jag inser när två är borta hur underbart det är med stor familj. Fantastiskt att få ha denna möjligheten att skapa en fin familj även om man ibland sliter sitt hår ;-) nu ska vi titta klart sen sovdags.
Längtar redan.. trött som jag vet inte vad. Ha en bra kväll.

1 kommentar: