torsdag 14 november 2013

Välbehövlig semester

Idag är det tio dagar kvar, tjoho!!!
Denna semester har aldrig varit så behövd som nu.
Och snart stundar även julen, ska bli roligt, jag ser verkligen fram emot julen i år. Det ska bli så kul med barnen.
Som ni kanske märkt är jag borta från fb det är vissa gånger man helt enkelt får nog och nu är en sådan gång vi får se om jag kommer tillbaka isåfall blir det med lite justeringar. Just nu har jag dock inget behov av det, vill någon få tag på mig finns jag här på bloggen,  mobilen eller hemnumret.
En ny jobbdag står på agendan, sen troligtvis återbruk och ett försenat farsdag besök. Denna dag ska nog gåed på ett eller annat sätt.
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Får hoppas det inte va något allvarligt som fick dej att ta bort den.
    Om det blir en nästa gång får du välja dina vänner mer omsorgsfullt :)

    SvaraRadera