lördag 16 november 2013

Känslan av att få saker gjort.

Idag har inte paniken funnits över att man måste lägga sig eller man har varit så vansinnigt trött för att man jobbat så mycket så idag har jag med viss del hjälp av Jimmy gjort:
¤ vikt in tre maskiner tvätt i garderoberna.
¤ plockat upp hela nedervåningen
¤ plockat upp alla leksaker till övervåningen förutom bilarna då.
¤ torkat av alla tre barnstolarna vid bordet så de är rena och fräscha.
¤ tvättat mera tvätt
¤ rengjort spis och köksbänkar
Ska bli kul att se om Jimmy reagerar för det mesta har jag gjort sen han la sig. I och med att Jimmy inte sovit sen igår kväll.
Lite kul för såhär mycket som jag hunnit med idag har jag knappt gjort på två veckor. Ni kan ju bara förstå hur skön känsla jag har inom mig. Kommer sova som en prinsessa med gott samvete. Och veta att imorgon ska jag inte gå upp innan nio. Gud vad skönt!
Nu lite final i hela Sverige bakar sen blir de sängen för skönhetssömn.

Imorgon är de andra saker som måste ske... hej å hå full fart hela dagen!

Fick sällskap av en annan prinsessa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar