måndag 18 november 2013

Heldag!

Idag har det varit en heldag på jobbet, gått åt mycket energi men jag överlevde de med ;) men idag har jag känt att jag fullgjort mitt arbete med gott om tid, skön känsla.
Idag har bilen löst sig för resan till Malta, de är pappa som fixar fram en åt mig. Tusen tack pappa. Nu är de bara packningen kvar, på onsdag hoppas jag på att hinna med å packa det mesta.
Skulle behöva fixa julkorten med. Innan vi åker helst...
Nu ligger alla förhoppningsvis å sover, Jimmy jobbar inatt så jag hoppas på en lugn å skön natt allra helst att Svea å Arvid stannar i sina sängar med... för även om vi har 2,10 bred säng så ligger vi på varann, skit trångt ;) men visst mysigt men jag har gärna lite space när jag sover ;)
Nehe slö titta på tv, sen blir de sängen innan morgondagens påhitt drar igång! :)
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar