måndag 31 december 2012

Nyårslöften

Ja nu är det nyår igen. Vart tog detta året vägen?!
Svea är redan 3,5 år, Arvid snart 2 och Freja 7 måmader. Många spännande saker att se fram emot de kommande året.
Jag har ett gäng nyårslöften som ska bli klara. De första målet är med vikten nu ska jag ner till min målvikt. Nu ska jag banne mig se till att de händer! Å de kommer de göra. 2/1 då kör jag igång igen och nu är målet utstakat!
Sen har vi resraurangen som ska öppna. Jätte roligt.
Ska även ta mig tid till att sno saga emellanåt så jag kan rida ut å njuta av frisk luft och galopperande ben under. Mysigt <3 nu ligger jag i sängen å vilar med tre barn!
Vi ska över till grannen ikväll. 3 rätters och spel på agendan. Kommer bli kalas kul!
Sen hel huset fullt med folk tills imorgon.
Undra vad man ska ha på sig...
Nej nu är de dags att ta 2013 i hornen! Å det kommer bli ett förbannat bra år för oss!

Gott slut och gott nytt år på er kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar