tisdag 4 december 2012

Jag försöker...

Jag försöker verkligen få lite mysigt, julstämning, glädje.. men allt faller tillbaka. Denna julen kommer inte bli som något brukar vara. de gör ont i själen. Hjärtat blöder. Jag satt å kika på bilder igår, mormor var en svår fotograferad filur men jag har lyckats emellanåt! Vi har gjort så himla mycket saker tillsammans de senaste åren och åren innan dess med givetvis men framför allt de tre senaste. Vi har setts dagligen, hittat på saker ihop, utflykter. Men det blev ett tvärt slut, och jag försöker få städat å greja men huvudet går på högtryck! Tårarna rinner längs kinderna.. Jag måste gå vidare, men det är svårt att hitta vägen....
Mormor sa alltid att när hon ska begravas ska amazing grace sjungas på begravningen, den kom snabbare än någon kunde tro..
Förbannade jävla cancer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar