onsdag 5 december 2012

Börja på ett nytt år!

Ja idag har de snöat nästan hela dagen, när ska de sluta tro?! Jag gillar snön, men gillar inte när mina barn blir röda av nare :( 
Svea var jätte röd idag efter utevistelse på dagis, gillar´t inte! :( 
När de är snö å mysigt kan de inte bli en dag med strålande sol och vindstilla så man kan gå ut å njuta av snön också, ne istället blåser de iskall vind.
Idag blev man ett år äldre då, så nu är jag inne på mitt 28 år... börjar bli gammal, många frågor utan svar så har inte blivit visare heller ;)
Sveas dopdag är de idag med, 3 år sen, shit vad tiden går!
Mammas stora lilla tjej, älskade lilla trottsande treåring! ;)
Annars har de varit en bra dag, fick fina paket av Jimmy, en stereo och en ny telefon. 
Tusen tack alla mina älsklingar.
Sen fick jag även en elvisp av Daniel, Sofie, Nellie, Nova och Lukas. :)
Tack tack!
Mamma kom förbi en sväng, fick en paket men de var en elvisp med men ska byta den när vi drar till Ullared. Måste dit å shoppa lite klappar.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, snön faller fortfarande ute och de ska bli 20 minusgrader i slutet av veckan... brrrr!!! Fy bövelen!
Natti natt!ALla där ute!

1 kommentar:

  1. Grattiskram och gosa in er i värmen. Imponerande kkvinna som vid 28 år kommit så långt och har drömmar och mål, sånt gillas. Det finns allt för många som bra låter åren gå........ Trotsande 3- åringar Är underbara nästan jämt;) stor kram!!!

    SvaraRadera