måndag 9 december 2013

slutresultat vanish

Nu har jag fått äran att prova på vanish.
Vi fick med en liten provlapp, jag kletade ned den med chokladsås och ketchup fick även till lite sylt,  lät den ligga en dag, sprayade med sprayen, lät vila i fem minuter och sen in med den på 40 grader.
Och när jag plockade ut den var den lika vit som när jag fick ut den.

När vi kom hem från Malta, hade jag en veckas smutsiga kläder med mig hem. Sveas favorit klänning var en choklad fläck på som inte gick bort första omgången,  sprayade med vanish och stoppa in den i maskinen och sen hade jag en lycklig tjej hemma som kan ha sin klänning på sig.

Tyvärr uteblir bilderna, ni får tro på mitt ord, det funkar!  Vanish kommer definitivt handlas hem efter att proverna är slut!

Tack vanish och buzzador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar