tisdag 10 december 2013

Gymnastikavslutning

Ja idag har lilla pluttan haft gymnastikavslutning och jag kunde ine vara med men Jimy har spelat in lite snuttar.
Bland annat en låt på Svea och främst Meja (min kusins barn) och de är så fantastiskt söta men jag vet inte om man vågar lägga upp filmen här?! Det är mest Svea och Meja på filmen men givetvis står de ju j'mte andra barn som också kommer med men Svea och Meja är så fantastiskt söta! :)
Får kolla med Jimmy om man kan låsa de så man kan lägga in de och ha ett lösenord bara närmsta kan få för att kika om Johanna tycker det är okej att den läggs ut?! ;)

Men en sak är säker Svea kommer anmälas till dans nästa år, hon har talang! :) 

Jag har varit på julbord, vi vann frågelistan, 80-talister is the shit med lite inslag av två andra ;) Jaha nehe.. man kanske skulle knyta sig, en ny dag imorgon, full rulle på dagen ^^
och sen tänkte jag hinna med att timbanka in lite... hum....

2 kommentarer:

  1. Klart du får lägga ut filmen
    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Klart hon ska dansa! BDF röstar jag för! En liten söt bugg tjej av Svea :)

    SvaraRadera