tisdag 19 februari 2013

Så trötter på't!

Kan någon ta bort den här hemska snön snart. Nu har sportlovsveckan varit så nu kan skiten försvinna tycker jag allt. Behöver värme och vår framförallt den där solen har lyst med sin frånvaro.
Jag har verkligen hur mycket som helst att göra men ingen ork eller energi till varken det ena eller det andra.
Men jag behöver inte vara orolig. Skiten ligger kvar imorgon och även övermorgon med!
Så jag ska nog allt få ta vara på den med!
Men när man jobbar 5 av 7 nätter kan man inte köra på i ett dagarna i ända. Tro de eller ej men jag är faktiskt ingen robot heller.
Jaha annars har svea varit med dagis på någon musik grej på skolan idag. Verkade hon uppskatta.
Men tror hon tycker de ska bli skönt med dagis imorgon! Imorgon kör vi en specialare. Håll tummarna att Freja sover ordentligt annars kommer denna mamman vara mer död än levande. Men tre nätter ska jag igenom så bara å bita i det sura äpplet och räkna ner.

Ska försöka lägga mig mellan 19-20.30  ikväll. Vore skönt att få de extra timmarna med sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar