onsdag 27 februari 2013

Idyll!

Ja, jag älskar å kika på farmen, inte för pakterna hit och dit utan för själva livet, man sköter gården, njuter av naturen, kossan utanför köksfönstret. Jätte mysigt verkligen!
Jag skulle nog kunna flytta ut till en stor herrgårds liknande gård, gärna med hästar, katter, hundar, ja du vet hela alltet!
Men så är de som allt annat, pengarna styr!
Ne släpp den drömmen och gå vidare på nästa...
Idag har jag hämtat hem lilla trollet. Glad och go är hon.
Sen hjälpte vi till å köra in ved, bärde bort en massa pinnar sen gubben hade varit å beskärt hennes fruktträd... alltså mammas.. sen åkte vi hem och lyckades hålla vaken de två stora, grattis till mig!
Sen hemma så har de bråkat, lekt, busat och ah haft kul om vartannat ;)
Jag är så trött så jag bara svammlar, tre timmar på fm idag, missade tydligen att posten knackat på dörren... trött?! JA!!!
Nu har jag skickat iväg lite ansökningar så nu hoppas jag på lite resultat framöver! :D En ny framtid till mötes, eller inte. haha!
Nehe mäster kocken sen Mia på grötö... soffläge?! Ja tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar