måndag 11 februari 2013

Gay hit och dit, vad är normalt eller inte?

Ja jisses idag hyllas svenska kändisar för att medverka vid gaygalor och andra evenemang... 
Borde inte de vara självklart?
Det är ju ett par kändisar som har gått ut med sin läggning de senaste åren, två av min favoriter, just bara för den ena var med i Let´s dance å var grym! Den andra för hon var kopiöst duktig i slalom för ett par år sen. Jag följde slaviskt varenda alpin gren!

   (googlade bilder)
Anja har ju fått en söt liten son med sin tjej, Anton vet jag inte riktigt hur de står till med ;) 
Jag läste en artikel på nätet, ang. homosexualitet.
En kvinna, en framgångsrik sådan, spelat in ofantliga mängder med pengar.. helt otroligt! 
Men jag väljer att trycka på att hon är en framgångrik kvinna homosexuell eller inte, skit samma, vi lever inte på 1800-talet! 
Så fortsätt och lev som du vill, lev ditt liv, dina värderingar! Det är ditt liv, de är du som ska vara nöjd när du är pensionär över ditt liv. Homosexuell eller inte alla har vi lika värda!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar