måndag 11 februari 2013

Att hitta livsgnistan...

Ja dagen har verkligen gått upp och ner.
Vi var och åt i Gislaved sen hem igen.  Sen efter det hade Arvid utbrott här hemma i säkert 40 minuter....
Men jag gav mig inte så han fick allt lugna ner sig igen.
Sen åkte jag och Svea på en välbehövlig paus från de andra.  Gymnastik för hela slanten sen blev de handling.  Skönt att ha det gjort. Och svea fick köra en vagn å jag en korg. Gick kanon bra!
Jag måste finna tid till min träning. Träningen gör mig glad och jag tror jag behöver de. Jag måste verkligen hitta ett sätt att leva lyckligt igen.
Saknar mormor och Bella varje dag, varje minut.
Idag skulle svea köpa hundmat till Bella.... :'(
Men det är bara att kämpa vidare!
Förkylningen är bättre men hostar givetvis då och då men mycket bättre. Så blir jobb inatt!
Med goa Maarit å Bruno ♡
Vilotajm i soffan, nu farmen och sen familjen annorlunda ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar