onsdag 10 september 2014

Fottekniker, träning & barnfyndmarknad!

Jag idag är de andra dagen jag springer 6,3 km, underbart att de flyter på! Bara hoppas på att kroppen håller! Tänkte köra en kortare runda imorgon och försöka hitta ett högt tempo på den istället. Jag hoppas de ska funka bara kropp och andning är med mig så går det. Vore coolt att komma upp i flås och bra tid på min lilla runda så jag kan göra lite rekord på den ;)

Idag har jag varit å gipsat fötterna. Fotteknik i Väst besökte Team Sportia i Tranemo. Ja för inlägg, min höger fot faller tydligen in. Så ska prova sen framöver om de blir bättre eller inte :) Ska bli spännande och se vad som händer.
Jag tittade på mina skor idag men har inte slitit de så mycket!
Fick ett oerhört spännande samtal idag och i slutet av september får vi se vad de kan bli av det :)

Inatt fick vi våran nya lapp klar då inte STT ville sponsra vår barnfyndmarknad denna gången. Så får vi göra det bästa av situationen. Vi vill hålla nere kostnaderna så därför är de viktigt för oss att kämpa för det så hjälp oss att dela denna tjusiga bild! Det är för ett gott syfte, förenar nytta med behov kan man säga, du kan fynda kläder samtidigt som du stödjer barncancerfonden. Inte dåligt det! Så dela på och skriv gärna som en kommentar och länka gärna hit så vi lockar köpare den 27 september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar