lördag 6 september 2014

Första loppet avklarat!

Ja idag var de äntligt dags med skräckblandad förtjusning gav vi oss iväg till Tranemo, idag var det Tranemoloppet som gällde! Hämta ut nummer lappen och en trevlig goodiebag :) Skojigt! Sen var det dags för uppvärmning med Träna :) Bra Tjejer!
Sen gick startskottet! Dags å springa hängde på klungan och första km på 4,38/km! Helt galet! Va fan Sandra vi skulle ju springa i bra jämnt tempo :) haha efter typ 2 km sprang Sandra ifrån mig men hon gjorde ett toppen lopp! Riktigt bra tid på 26.11! Stolt över dig!
Jag ramlade in på 28.06 eller spurtade till mig platsen som nummer 7 i mål ;) Snygga linnen har vi med tack vare våra sponsorer ChooseNanoTech, Limmareds buss och Taxi AB, Limmareds schakt och transport.
 Nu är de läggdags och börja tänka på nästa lopp, Kretsloppet om två veckor i Borås! Ska bli så jäkla roligt men nervöst, hur många startar, är de trångt?! :) Kommer säkert bli kanon men vi skippar 4.38 tempot tror jag allt ;)

3 kommentarer:

  1. sorry! Inte meningen att springa så fort "/
    Men du va helt grym idag, snacka om att ge allt! <3

    SvaraRadera
  2. Cool lugnt jag som ska bli bättre bara :D

    SvaraRadera