måndag 10 juni 2013

Häcken full!

Ja idag har vi grejat å donat hela dagen... städat, tvättat, lagat mat... m.m.
Hej å hå. Hunnit klämma in ett besök hos Malin! :) Barnen tyckte de var jätte kul, jag med såklart, får ta en dag sen när allt lagt sig lite.
Idag ska jag och Jimmy sätta oss för att få en fungerande vardag här i sommar och då krävs de samarbete och att vi drar åt samma håll. Så det får vi diskutera igenom.
Idag ska alla barn sova hos mormor som kommer ikväll sen är de utbildning för mig imorgon och farmor ställer upp å tar barnen på em imorgon.
Tur vi har nära å kära omkring oss.
Detta är den enda och sista sommaren jag tänker ha de som de blir sen ska vi se till att en alltid är hemma på sommaren tills barnen är stora så slipper vi pusslandet... vore skönt!

Men sen blir ju barnen äldre med så ;) Men nu har vi ett par veckor någorlunda lugnt sen kommer mina tre veckor som är hemska ;) sen lugnar de sig igen :)

Dags å sätta fart, plocka in tvätt, förbereda mat och efterrätt det vankas lite kalas idag ju :) Dåligt med presenter idag men det får vi fixa :) barnen ordnar ;)
Lyfta rumpan var de ja......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar