fredag 14 juni 2013

Adjö Adjö!

Ja nu är de dags, dags att ta farväl, vi har levt många hår ihop.
Jag ha rakat bort er, vaxat, tagit pincett likt förbannat kommer ni tillbaka!
Men nu är det slut på dumheterna nu åker ni ut på riktigt!

Adjö hår under armarna adjö, för idag är de dags för laser behandling! :D
Har inte bestämt om jag ska göra bikinilinje med men jag tror jag ska göra de, va tusan, smärtan måste ju gå över någon gång ;)

Vakna kvart över fem imorse, tiden jag måste gå upp för att hinna springa innan Jimmy åker utan väckarlocka, tog de som ett tecken på att jag skulle springa ;) sagt å gjort! Knäna kändes lite bättre men pga skoskav pga dåliga sockar så fick de bli de gamla skorna idag men gick okej!

Nu har vi ätit frukost, snart dags för sista dagen simskola denna veckan, Svea är jätte nöjd :D

Sen drar vi på laser behandling i Borås hos Stina :) Lite komiskt att de är min gamla granne och barndomskompis som utför behandlingen ;)

Ska montera i en stol innan jag kan komma iväg så är la bäst att börja röra sig sakta men säkert! ;)
Plocka upp de sista med innan städerskorna kommer så när vi kommer hem är de rent och fint! Härligt!

Ikväll måste jag börja ta itu med bokföring... yey! eller inte..

nu har snart Arvid varit blöjfri en vecka, går jätte bra! Till och med sovit utan blöja inatt, stora killen! :) hoppas de fortsätter såhär nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar