söndag 21 april 2013

Gymnastikuppvisning!

Vilken uppvisning det var idag! Först fick alla traska in på en defilering, och jisses vad folk!
Svea blev super blyg.. märktes direkt..
Sen skulle Sveas grupp börja men liten tyckte de var för mycket folk och blev ledsen, men mamma kom till räddning och vi gjorde skottkärran och hoppade :) Så lite duktig var hon ;)
Sen kom alla dessa underbara ungar som var super duktiga!

Särskilt en kille utmärkte sig idag, det var de mest fantastiska jag har sett! Att man ens kan utföra en sådan sak med  kroppen trodde jag inte ens var möjligt... :P
Alla var jätte duktiga verkligen och man höll andan flera gånger emellanåt ;) hehe Får nog styra upp vad de gör innan Svea kommit så långt så mammas nerver klarar de ;)

Så nu har jag kontaktat Ida-Stina, vår ledare, och sagt att jag kan ställa upp och vara hjälpledare eller vad man kallar de på Sveas grupp till hösten. :)

Nu har jag tre trötta ungar som varit ute hela dagen... dags å underhålla de tills de är sovdags, får kolla på svenska deckare själv idag...lite scary är de allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar