torsdag 25 april 2013

Från en dag till en annan

Ja nu har jag gjort 2 av 3 nätter denna veckan! Härligt! :)
Så snart är jag lite ledig å i helgen blir det quiz nere på Hardys. Så barnen ska sova borta och de längtar redan. Delar på de två stora så Svea får lite extra mycket uppmärksamhet :)
Ska försöka leta reda på energin jag hade från igår, städade å fixade hela huset då! Idag har den energin inte riktigt infunnit sig men ska leta reda på den.

Barnen har varit mer än roliga idag, hua! Skönt att de snart är läggdags... ;)
Nehe dags å köra igång igen! Göra lite kvällsmat snart med..

Å lilla Freja går mer och mer å för varje steg står hon och klappar händerna ;) Lilla charmtroll Nu ska jag ta tag i mina hulliganer innan de är dags för sista natten för denna veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar