måndag 30 april 2012

Vilken dag!

Vilken dag vi har haft idag!


Promenaden kändes men solen i ansiktet och äckliga flugor å kryp, hem med en grinig Arvid ;) å när jag gjorde mat så sov han.. sov i typ en kvart. På hela dán! Lilla skit unge ;)
Åt mat och sen direkt ut å leka igen, busa i lekstugan och gräva i sandlådan. Solen gassade på så smörjde faktiskt in dom. Sen var de mellanmål, Arvid vägrade sova så frågade om han var hungrig. Ja! Så blev mat då.. sen kom mostrarna å mormor, så var de full rulle med glada barn! :)
Jimmy ringde och sa att han inte kommer hem i tid så frågade om de ville grilla med mig för jag hade tagit upp ytterfilé... Så tvingade hit gamla mormor med ;) 
Sen kom Chrille och barnen... utan min vetskap, Jimmy sa till mig att de inte skulle komma, tur man är flexibel ;) Så de ska sova över här! :) Så de ligger och sussar på madrasser i vardagsrummet.
Jag ska strax gå å lägga mig, är snortrött... :(
Det tar på mig med att vara ute i solen och gotta sig! Hoppas dagen blir lika trevlig imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar