tisdag 24 april 2012

Lyckan är total!

Imorses vakna Svea 6,10, hämtade henne å så somna hon om i vår säng, jag hann vika in tvätten å klä på mig sen vakna Arvid. tog på honom kläder sen vakna Svea 7,10.
Morgonbestyr och sen ringde morfar och Svea pratade själv :) ah okej sa hon och kom springande, morfar kommer måste klä på oss! På med kläder och sen kom morfar, hon fick med sig sitt nya fodrade regnställ och väskan med extra kläder, Arvid hade gärna följt med också. ;)
Blir nog inte så svårt å skola in honom till hösten :)

ska bli spännande å se vad jag får för pengar denna månaden :S inga besked om något men de märker la vi annars blir de knapert ;) måste även maila fritidsresor och se om jag kan förhandla fram ett bra pris! ;)
Nu sover lilleplutt, sängarna är bäddade, bortd avtorkade så nu blir de lite dator tajm sen slappa för idag blir de låååång promenad till dagis och då behöver jag alla krafter jag kan få ;) 35 fulla veckor idag, hoppas den stannar till v.37 sen är de fritt fram! ;)
Nehe maila å slappa var de ja :) Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar