tisdag 4 juni 2013

En spark i röven!

Fitnessfighten maj 2013
Ja nu är den månaden avklarad och det har gått bra! Maten är kämpigast och jag letar fortfarande efter något snabbt och enkelt som mellanmål ;) MEN jag fick kanske inte de där fantastiska resultaten jag hade suktat efter men ibland får man vara glad för de lilla.
Dock har jag börjat träna, vilket är en steg i rätt riktning, ifrån att inte orka springa en runda på 10 min till att springa 6,5 km på 40 min så är jag ganska nöjd och detta kommer fortsätta nu så det är bara att glida med! :) Bilderna är inte direkt tjusiga men kan säga att den bh:n jag har på mig på efter korten, fick jag inte på mig alls innan. Så något bra måste jag ju åstadkommit ;)


 

 Men detta mina vänner är bara början, nu börjar den riktiga resan, hålla träningen uppe samt tänka på maten! Notera hur brun jag har blivit i vår härliga sol med ;))) haha

Vikt: - 3kg
Midjemått: - 8cm
Vilopuls: - 10slag

Nya bilder kommer upp i slutet av juni, får vi se vad jag åstadkommit då :) Är nere på min startvikt med Svea när jag blev gravid men vill ha bort minst 5-8 kilo till. Hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar