måndag 18 mars 2013

Att bli älskad som man är.

Jag ska banne mig älska mina barn som de är, ska inte försöka ändra på de eller göra de till något de inte är.
Det ska få ha sina åsikter och vill dom försöka med något så står mamma i ryggen och stöttar å hejjar på! Hur idiotisk deras fundering/tanke än är så ska jag stötta de, givetvis inte prostitution å sånt men utöver de ska jag hjälpa de så gott jag kan.
Knivhugg i ryggen och skitsnack sköter alla andra så bra så därför extra viktigt att känna att mamma stöttar!

Idag är de måndag och solen lyser, jag hoppas de blir varmare om ett par timmar för då kan vi gå ut och cykla en liten trekant (måste öva upp musklerna). Å leka ute i lekstugan och gungan. Kan bli skoj!
Sen är de gymnastik idag, får se om jag lyckas komma iväg med henne. Sen har vi jobb inatt...
En enkel natt, å enkelnätter är sjukt jobbigt.. men de ska nog gå de med!

Arvid har blivit hostig igen, igår hosta han så han nästan spydde, men lite nässpray och hostmedicin, samt ett öppet fönster, så sov han som en stock! Helt fantastiskt att så fort den friska luften kommer så slutar han hosta helt?! Han kom till mig vid sex och myste ner sig jämte mig, sen sov vi till 7.30 då kom Svea, den friska luften hjälpte nog till bra för en god natt sömn.
Nu ska vi titta på lite trollsommar i väntan på att solen ska värma upp vårt hemska landskap. Är så trött på vintern nu så jag kan spy åt de...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar