fredag 2 mars 2012

Baby barn mässa & WOW vi har vunnit!

Ja idag har jag och Jeanette varit på baby barn mässa. :) Väldigt trevligt och vara barnledigaför en dag, mina hade skött sig ypperligt. Tack för sällskapet :)
Dessa roliga påsar fick jag med mig hem ifrån mässan, roligt kan jag lova :D Ska gå igenom de sen när lugnet lagt sig.



Sen har jag fått mail från buzzador, jag kom med i Nivea, pure & sensitive kampanjen :D
Spännande! Så har du tur så kanske du bli buzzad av just mig :)
Vill du också ha möjlighet att prova på produkter och "buzza" bland dina vänner? 
Skriv då gärna att de var lotta1984 som rekommenderade. 

Sen hade jag fått ett mail ifrån blimamma.se, den gravid sidan jag har min vidget ifrån samt är medlem på, då har jag vunnit en trådlös övervakningskamera från D-Link. Så idag är det verkligen en rolig dag!
Skulle köpt mig en lott idag, de är ju värsta tur dagen idag! :D
Men sedan lite eftertanke i vardagen, idag är den en vecka sen lilla Vilmer kom till himlen bland alla andra änglar, du anar inte hur mycket jag tänker på din familj Malin! <3

2 kommentarer:

  1. Kul med mässa! Vad var det i goodiebagen från Jollyroom? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ah de var skoj! :) de var b.la. bebis nappar, haklappar (engångs), nyckelband, bitring och napphållare, lite broschyrer typ ;) Kram

      Radera