tisdag 8 februari 2011

7kg övervikt!

Ne jag har mer än 7 kg övervikt de vet jag med :P
Nu har jag varit i Svenljunga och vänt.. Jag var och gav Bella vaccin, dyrt är det. Hunden ska väga cirka 24 kg för hennes ras. Men hon väger 31,1 så det blir till att motionera ännu mera så fort bebis har kommit.. då ska de bli som vanligt och motionen ska det slipas på ;)
Halsontet börjar tack och lov ge med sig lite, ryggontet med men det hugger och gör ont emellanåt, undra hur länge bebis har tänkt stanna i magen...

Nåväl när jag åkte hem tog jag med kina mat hem. Mycket gott med friterad kycklig och sötsursås. Å Svea åt jätte mycket av det så det var väldigt uppskattat! :) Nu ligger hon uppe och jag hoppas hon somnar så småningom.... Men ska alldeles snart åka å hämta maria tror jag..
Hann inte skriva färdigt men nu är Maria hemma igen och på plats hoppas pappa har förberett mat till henne ;)
Nu ska jag värma vetekudden för får lite ont i ryggen emellanåt :P och en bebis som försöker knö sig ut via huden istället för den andra vägen..
men snart är det över det här... så får la njuta så mycket som möjligt för sen saknar man magen :P

2 kommentarer:

  1. Vilket BF har du?

    Må så gott & Kramar från Kungsbacka

    SvaraRadera
  2. Hjärtat !

    Tack tack för att du kom och hämta mig , du är bäst.
    Hoppas ni sov gott i natt och jag lovar att jag och bella ska ut och gå.
    Ha en bar dag och ge svea en kram från mormor
    Kram kram

    SvaraRadera