måndag 27 december 2010

Själva köket är klart!!!

Nu äntligen är själva köket klart! Allt sitter där de ska! Nu inväntar vi bara lådhandtagen. Sedan kommer han tillbaka och ska bränna å lacka valvet samt fönsterbrädorna samt monterar han handtagen, alltså köksgubben. Imorgon ska jag även ringa och fjäska för snickaren. Jag vill så gärna få de färdigt så vi slipper ha en massa lister liggandes överallt.. :( Det ser skittråkigt ut...
Så nu hoppas jag att allt klaffar som de ska!
Kommer bilder imorgon när jag har städat lite ;) Nu är de över 20 minus igen, var ute en sväng med Bella, gick och lämnade tidningen hos mormor, helt galet kallt ute! Inte konstigt att våra proppar blir varma...
Nehe nu ska vi, jag och bebis bege oss till sängen, för imorgon är det en ny dag mitt herrskap! Natti natt! :)

Inatt ska jag önska något alldeles förskräckligt att jag det ska ramla in ett ekbord med 6 stolar + vinröda sittdynor... Det jag önskar är att Jimmy ger med sig ;) haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar