söndag 21 mars 2010

Rekord!

Ja Jimmy och Chrille har slagit rekord på att vara segare än segast. De skulle cykla till Tranemo igår och köpa godis och mjölk, godissugna som de var så begav dom sig. Å jag kan säga att jag var bra orolig om vad som hade hänt när de kommer tillbaka 3 timmar senare! Hallå eller...? :D Knäppgökar....
Tänkte bara gratulera Anette till sin dotter Ronja, tror det var Anette hon hette.. 72 timmar lång förlossning fick stackarn genomlida. Hoppas allt känns bättre nu ^^
De e rätt sjukt egentligen man längtar tillbaka till att få en bebis till, men man vet hur ont det gjorde, eller inte exakt för själva smärtan har jag glömt men man kan minnas lite grann... ändå vill man tillbaka dit, för det är en helt otrolig upplevelse att få barn! :) Lilla Svea har redan hunnit bli 6månader och 3 veckor gammal.. helt sjukt vad tiden går fort! Älskade lilla barn! Henne ska jag göra allt och lite till för att hon ska få den bästa uppväxten. Älskar henne! <3
Idag är det snart dags för promenad med mormor tror jag allt... det ska bli kul! :) Kanske gå runt tranemo ;) haha vi hade nog gjort det på en timma ^^ Sen i eftermiddag måste jag handla lite innan Jimmy beger sig iväg till Kalmar nu igen, men man ser ljuset i tunneln nu! Å det är inte jätte långt fram dit förhoppningsvis!
Ja sen ska jag nog passa på å städa, nackdelen med + grader är att hunden drar in 2 kilo grus och vagnen lika mycket :P typ... Ne men jag städar gärna det.. bara jag slipper 20 minus... Nehe hopp å hej leverpastej nu har jag annat å göra! ;)

1 kommentar:

  1. Tack =) Ja det va mycket trevligt på middagen =) Hur e allt med er då? Det knallar? Kram

    SvaraRadera