torsdag 3 september 2009

Världens sötaste unge :)

Hon är snäll, väldigt gose sjuk, den enda gången hon vill ligga i vagnen eller sängen är nu på eftermiddagen, nu skulle hon kunna sova fram till 5-6 hoppas de blir så på natten snart ;)
Idag jobbar Jimmy, han tycker nog de e trist å vara där å vi är hemma.. Bella verkar ta de bra.. Lite trött på skriket inatt men annars lugnt, bella pussade henne lite innan =)
Namnet är svårt, nu är jag lite osäker på Louise. Jag å Jimmy får helt enkelt sitta å kolla lite... hon ska ju ha namnet resten av livet, eller ah hon kan ju ändra sen men ändå....
Nu ska jag passa på att vila lite, en timma kvar tills hon ska ammas, håller tummarna på att hon har gått upp i vikt när vi väger henne imorgon, mjölken verkar rinna bättre nu iallafall när jag handpumpar.
kramar från oss tre =)

2 kommentarer:

  1. Ja det kan ju vara lite tjorv innan dom små "ställer in sig" Hoppas eran lilla gör det snart :) Kram

    SvaraRadera
  2. Va söt hon e =) Jo idag har jag haft goa förvärkar efter promenaden i förmiddags, men det har avtagit nu *fan* nu har jag bara ont i vänster ljumske, vet inte va det e, om jag sträckt mej eller foglossning. Kram

    SvaraRadera