fredag 13 september 2013

Vad kvalificerar sig som lycka?

Vad är lycka och vad är det som gör att kvoten uppfylls för det?
Jätte svårt att sätta fingret på men för mig är det nog:
- Respekt
- Ärlighet
- Upplevelser
- Barnens närvaro och framsteg.
- Kärlek
- Äkta vänskap
- Mina erfarenheter
- Glädje
- Gemenskap
- Jobb och utbildning
- Att våga misslyckas och veta att man har någon bakom sig.
M.m.m.m

Jag hoppas att mitt liv och min lycka ska hålla i sig och att man någon gång finner platsen/huset/läget som man känner sig nöjd och trygg med.
Så att man känner att man får plats och känner att man kan ha ordning och reda.
Jag söker och tror att jag finner snabbare än man tror men då kommer vi till nästa steg. Att våga.

Att våga är stort för mig, en förändring, en livsstil, ett sätt att leva livet och vara nöjd.

Jag kommer lyckas, vi kommer att lyckas, bara vi vågar. Vi vet vilka som är äkta vänner och vilka som stöttar oss. Vi tackar för de och längtar tills vi ses igen. :)
Med det sagt. Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar