onsdag 24 juli 2013

Det går faktiskt bra!

Ja det går över förväntan! Det är mina mest hektiska veckor nu och jag har redan klarat av 1/4 av den och känner mig helt okej till både kropp och själ.
Snart är de dags för jobb igen, barnen sitter å väntar på att vi ska åka till morfar.
Idag har Lillian, Kingan och Maria varit här å passat barnen varpå jag vaknade av en liten kille som tjöt av skratt :) Härligt!
Tusen tack för hjälpen! :)
Å imorgon hade jag turen att vinna biljetter till konstpaddling i Uddebo så imorgon tar jag med mig mostrar och mormor för att paddla med tre vilda barn..
Återkommer med hur resultatet blir av detta ;) Kan bli mer än spännande, hehe.
Sen efter den heldagen är det återigen dags för lite jobb igen, som sagt många timmars jobb denna månaden, ser fram emot augusti lönen :)
Ja, nehe dags å lyfta rumpestummpen och göra vad jag kan med städningen innan Freja vaknar från middagsvilan :)
Ha en bra kväll och glöm inte tv4 ikväll.... jag hoppas hoppas hoppas att vi lyckas se en del av matchen i alla fall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar