lördag 13 juli 2013

Att välja rätt...

Ja nu är vi i kommande djungel, och jag förstår inte alls vad det är föär skillnad eller vad de är som gör att den ena är bättre eller sämre, jag pratar givetvis om framåtvända bilbarnstolar.. Får Svea bestämma så blir de en sådan här tjusig sak:
Hon är prinsess freak utan dess like! :) Frågan är bara hur många år de håller i sig eller inte...
jag tänker mer om säkerhet. Vilken är bäst?
 
Nu när jag kikade ser jag små figurer på BeSafe´s stol, innebär de att den är lite extra bra? Kom gärna med tips och råd! Jag är helt lost alltså! Men BeSafe stolen är dyrare men kanske värt att investera i?
Det finns jätte många olika sidor till men detta var bara några exempel, jag har tittat på Jollyroom´s sida och den kom du till här: << Tryck >>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar