söndag 5 maj 2013

Glädjen sprider sig

Det känns som om jag börjar få ordning på mitt liv. :-)
Jimmy och jag har de bra och visst pendlar la de som allt annat men just nu känns de bra! Vi har lite att fixa hemma i trädgården samt skogsplatsen på dagis men de ska väl gå fort och smidigt förhoppningsvis. ;-)
Barnen har sovit hos mormor två nätter och lycka att Sandra och Martin kom och hämta de två stora för att kolla på kosläpp i strömma :-)
Tusen tack för engagemanget och att du tog med de. De verkade ha en toppendag!
Så snart ska jag hem å sova en stund sen blir de ridlekis för Svea. Så underbart att slippa pälsa på henne termosar så nu hoppas jag att hela momentet blir roligare :-)
Jag vill också rida, får se om jag lyckas klämma in de här i veckan.
En spännande sommar väntar med en del intensivt jobb men även ledigt.

Är de någon av våra nära och kära som vill ha barnen något i sommar (särskilt juli,inget dagis) så hojta till :-) de e bara att boka upp dom!
Kram å hoppas ni sover gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar