tisdag 8 november 2011

Vuxen poäng

Idag ska jag samla ytterligare vuxenpoäng utöver att pappa och Rickard varit här och kört bort en hel släpkärra med bröte så har jag klippt ner lite buskar med en arg och sur Arvid. Men gjorde så de syntes att jag försökt iallafall! ;) Ikväll är de nämligen dags för föräldramöte på fyrklövern ska bli trevligt. Jag har aldrig varit på något innan så ska bli intressant å se vad de säger.
Så mamma, Cecilia och Linnea kommer och passar barnen för jag har redan antagit att Jimmy inte är hemma till 17,30 ;) Men är han de får han ju gärna följa med :)
Snälla pappa har även tvättat min bil samt bytt till vinterdäck så nu ska bara volvons däck läggas om så klarar vi en sommar till på de däcken som sitter på.
Sen sitter jag här och funderar om de blir något julbord i år eller inte... Förra året var vi med Lillian & Göran och åt... hum.. kanske man skulle fråga vad de planerat för annars kommer vi gå någonstans själva för de är något visst med julen när man får gå på julbord, sitta och äta i lugn och ro, varmt och kallt i en salig röra och sen bara lämna disken och gå ;) Så de får jag kanske ta reda på. Hestraviken var vi förra året på, riktigt gott! Men ska vi äta så sent i år så får nog mina söta barn vara hos barnvakt :)

Nehe nu ska jag greja lite innan vi inväntar barnvakterna... tömma lite sopor och så.. fredag är det hämtning igen, tänk vad två veckor går fort! :)
Längtar tills jag får juldekorera altanen med... kommer bli super fint!

1 kommentar:

  1. Alltid härligt när man får gjort lite saker. Hoppas mötet gick bra-

    SvaraRadera