onsdag 12 oktober 2011

We are the World - Michael Jackson

5 kommentarer:

  1. Heej! Jag hörde en fågel kvittra i mitt öra att du tidigare varit med och tävlat om underkläder, och nu har du samma chans i min blogg, där du kan vinna valfria underkläder från underbara Abecita.
    Var med och tävla du också; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/vinn-underklader.html

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni också har sådana 10-års dagböcker. Lyckas du hålla i det och skriva ner allt då? Man är ju rädd att man ska "komma av sig" med tiden. Men man får ge sig själv en spark där bak antar jag ;)
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. Hej hej, hoppas allt är bra? :).

    Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du i menyn samt i fliken Pågående Tävlingar.

    Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!

    Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)

    Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

    Ha det gott,
    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  4. Kul att du "håller i" skrivandet. Jag tror säkert att dom kommer att uppskatta det när dom blir äldre.
    Jag har tagit för vana att skriva brev också till min dotter. Första brevet skrev jag redan när hon låg i magen, och sedan har jag skrivit nåt brev då och då. Inte så många än men 4-5 stycken kanske. Det ska jag fortsätta med och ge till henne när hon blir större :) jag hoppas att det ska uppskattas :)

    SvaraRadera