måndag 10 oktober 2011

Oinspirerad till tusen!

Usch känner mig inte alls inspirerad till att göra någonting. Nu plockas jag la bort från alla "vän" listor för att man känner sig lite höst deppig. Men undra vad ska göra att jag kommer på fötter igen?! Lite normalitet i omgivningen hade varit skönt, även ett lugn som hade lagt sig hade varit skönt.
Hur ska man veta om man gör rätt eller fel?
Väldigt kryptiskt men ack så noga att fundera över! Idag är det sista babysimmet, men har ingen barnvakt, tänkte be mormor passa Svea medan jag och Arvid går på läkarkontrollen. Jobbigt å ha med henne dit så vill inte lämna henne där kvart i tolv och hämta runt halv tre.. känns lite elakt länge.. så vi skiter i babysimmet. *pofff* som att slänga pengarna i sjön, de kommande är de på lördagar istället vilket underlättar.
Nu är min son inte på samma humör, dags för förmiddagslur tro?? :)

1 kommentar: