söndag 10 augusti 2014

dåligt med inlägg

Idag har vi spenderat hela dagen hemma hos pappa och Jimmy har grejat med bilen, jag, pappa och Maria har satt ihop deras växthus, de tog verkligen hela dagen :)
Men vi fick ihop själva ramen så bu ska han gjuta sen hoppas jag att jag får komma och hjälpa till att sätta i rutor :)
Kanske har mitt tålamod kommit tillbaka?
Framför allt med glada människor runt omkring mig så är jag otroligt mycket gladare.  ;) träningen gör säkert sitt med. Känns både bättre i kropp och knopp.
På tal om det så bloggar jag på world of shape. Du kommer dit genom att trycka här!!!!
Tänk om jag kunde vakna tio kilo lättare imorgon hade nog löpning känts otroligt mycket bättre!
Nu sov dags!!! Hej på er och godnatt!

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen utan dig hade det aldrig gått,
    Sov gott och dröm sött

    Kram

    SvaraRadera