lördag 18 januari 2014

familjen annorlunda

Ja igår såg jag reklamen,  familjen annorlunda är tillbaka.
Och Mirka - tolvbarnsmamman, är med. Riktigt roligt måste jag säga.  Det är det enda positiva med vinter,  de är en massa bra tv program.
Bara å se till att hålla sysslorna i schack så att jag hinner med allt jag vill titta på ;-)
Ja.... nej...
Nu är de djungel program... ser la spännande ut...

Nu är jag ledig två dagar. Ska bli skönt, imorgon ska vi åka på äventyr med de två stora.  Freja ska hälsa på morfar och "mormor" en stund.

Nu ska jag rå om kig själv och ligga å slö titta på teve och surfa lite innan jag somnar.
Det bästa av allt är att jag och Svea städade nedervåningen innan vi gick upp.
Så imorgon är det roligt att komma ner för att koka gröt till frukost :-)

Haven bra kväll, hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar